Verkkosivut uudistettiin ensi vaiheessa lähinnä etusivun osalta. Nyt niiden ilme on suoraviivaisempi ja ilmavampi, jolloin halutut asiat nousevat paremmin esiin. Ensi vuonna verkkosivut uusitaan kokonaan.
Ilmeen uudistus oli ajankohtainen nyt, koska SASK on viime aikoina kehittänyt muutenkin toimintatapojaan. Myös uuden ulkoasun halutaan heijastavan yhtenäisempää ja virtaviivaisempaa SASKia.
– Pyrimme säilyttämään monia elementtejä vanhasta mutta silti näyttämään uudenlaiselta, kertoo SASKin viestintäpäällikkö Laura Ventä.
SASKin varainhankinnalle luotiin syksyllä 2014 oma logo ja slogan Vahvan tehtävä on tukea heikkoa. Ne säilyvät edelleen käytössä tietyissä tilanteissa, mutta niitä ei tulisi käyttää irrallaan SASKista.
Uudistuksen myötä SASKille hahmottui uusi slogan Reilu maailma työn alla. Kokonaisuuden toteutti graafikko Iiro Törmä.